Girls Power Club

מועדון GIRLS POWER של Sea-Gal הוא המועדון היחיד בישראל המיועד לנשים בלבד (סקיפריות, תלמידות, בת זוג של חברי מועדון וכו') שמעל לכל אוהבות את הים. 

הרעיון מאחורי המועדון הוא השתייכות לקבוצת איכות של נשים בעלות אהבה לים, עם רצון ללמוד ולהתמקצע בעולם השייט וכמובן להביא את ההעצמה הנשית לקדמת הבמה.

במסגרת המועדון יהנו החברות בו מהפלגות מקצועיות לשיפור יכולות השייט, הפלגות FUN וגיבוש להעצמה נשית, הרצאות תוכן ופעילויות העשרה מגוונות.

מי בצוות ההדרכה

קירה משינסקי

סקיפרית למעלה מ-7 שנים, בוגרת קורס YachtMaster של שיא גל. בעלת ניסיון רב בשייט תחרותי בארץ ובעולם (רוסיה, קפריסין, יון ועוד). צברה אלפי שעות הפלגה בינ"ל ברחבי הים התיכון. מדריכת שייט בכל המקצועות העיוניים בשיא גל.

אורלי מרסיק

סקיפרית כ-5 שנים, בעלת רישיון משיט בינ"ל (משיט 60) ובשלבי סיום של קבלת משיט 40 (סקיפר מסחרי). אוהבת ים מגיל צעיר והתחנכה בצופי ים בכנרת. צברה מאות שעות הפלגה בינ"ל ברחבי הים התיכון. עובדת במועדון היאכטות של שיא-גל למעלה משנה.

מה הפעילויות המתוכננות במועדון

מפרשנות מתקדמת (הפלגה מקצועית)

הפלגה במזג אויר סוער (הפלגה מקצועית)

הפלגת OVERNIGHT לאשדוד (הפלגה מקצועית)

הפלגת FUN להיכרות קו החוף

סדנת צילום על יאכטה

 מגוון הרצאות תוכן להעצמה נשית במהלך ההפלגה

כמה ומתי מפליגים?

מסלול מועדון ה- POWER GIRLS מתנהל במתכונת נוחה של שתי הפלגות בחודש – 24 הפלגות בשנה. וכן מפגשי העשרה חברתיים במתחם המועדון החדש. המפגשים מאפשרים המשך למידה וחוויה באופן בלתי אמצעי, עם שיתוף חוויות מנסיונם העשיר של סקיפרים ותיקים.

גולת הכותרת של המועדון הנשי בהפלגה בת יום שלם (מהבוקר עד הערב או הפלגת OVERNIGHT).

למי זה מתאים

סקיפריות בתחילת הדרך, תלמידות בקורס היאכטות , סקיפריות ותיקות וכמובן כל מי שאוהבת לחוות ולהחכים בעולם הים המעשי.

הקודם
הבא
להזמנת הפלגה >>